niedziela, 21 kwietnia 2013

Gordon Ramsay Ultimate Cookery Course


Mój najnowszy nabytek , podarował mi ją chłopak , w sumie bardzo nie spodziewanie, ale wiedział ,że już od dawna chciałam ją sobie kupić. Mowa tu o nowej książce słynnego szefa kuchni Gordona. Głównie pokazuje on nam jak zostać małym szefem kuchni . Książka normalnie kosztuje około 140 zł , ale my postanowiliśmy kupić ją po angielsku , co na domiar dobrego okazało się tańszą opcją bo tylko 74 zł :), na pewno nam to pomorze a nie zaszkodzi :) .
Myślę , że znajdzie się w niej coś dla każdego  kto lubi choć  trochę pobawić się w kuchni , od najprostszych dań po jakieś  z komplikowane mięsne wygibasy :) . Najważniejszą zaletą jest chyba to , że dania są proste i nie wymagają od nas miliona składników , których nie używamy na co dzień i składników , które są bardzo drogie .W książce można znaleźć praktycznie wszystko , jak piec ciasta i chleby , przepyszne włoskie makarony  , jak przyrządzić wołowinę  , grillowane warzywa no kompletnie nowe sposoby jakich do tej pory nie znałam :)



Najbardziej jednak przypał mi do gustu chleb z ziołami i suszonymi pomidorami , dlatego też go tutaj pokażę. Wydaję mi się że może to być niezła alternatywa do chlebów zwykłych i słonecznikowych , które jadamy na co dzień . Przede wszystkim  i co najważniejsze zawsze to co zrobimy samemu smakuje o niebo lepiej niż to co kupimy gotowe w sklepie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz