piątek, 22 listopada 2013

Sałatka z mandarynką

Nareszcie skończyłam pisać prace magisterską, poprzez ten czas praktycznie nic nie gotowałam, dlatego od razu postanowiłam coś upichcić:) Dla dziewczyn w pracy w po dziękowaniu za zrozumienie zaniosłam jabłecznik, a dla Jurka przyrządziłam to co lubi najbardziej czyli krewetki :)
Z racji tego, że za oknem mamy taką okropną pogodę, coraz cześciej mamy ochotę na warzywa i owoce, dlatego powstał pomysł sałatki z mandarynką :) 
Potrzebujemy:
-opakowanie świeżego szpinaku
-orzechy włoskie
-mozarella 
-mandarynki
-oliwa
-cytryna

Krewetki przyrządziłam w tradycyjny sposób, na oliwie pod smażyłam czosnek i drobno posiekaną paprykę, dołożyłam krewetki, trochę pieprzu, soli i na koniec chilli.
Sałatka jest bardzo prosta w przygotowaniu, myjemy szpinak wykładamy na talerzu, siekamy orzechy, dodajemy mozarellę i mandarynki. Przyrządzamy sos z cytryny i oliwy, doprawiamy pieprzem i solą i smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz