piątek, 22 listopada 2013

pasta con noci e pomodori

Czasem kiedy gotujemy jesteśmy zmuszeni aby zrobić coś z niczego i tak było tym razem, miałam pewne składniki w domu musiałam je zużyć i powstało smaczne danie i przede wszystkim szybkie.
Potrzebujemy
- makaron
-orzechy włoskie
-pomidorki cherry
-świeże bazylia
-parmezan
-czosnek

Makaron wkładamy do osolonej, wrzącej wody gotujemy al dente. Na patelni rozgrzewamy oliwę dodajemy po kolei czosnek, pomidorki, orzechy. Kiedy makaron ugotujemy, nie polewamy go zimną wodą , lecz łączymy z naszymi składnikami z patelni. Wykładamy wszystko na talerz polewamy oliwa, ja użyłam przepysznej oliwy, która zakupiłam w Hiszpanii, są w niej zatopione cząstki suszonej bazylii, jest tak dobra, że można ją jeść po prostu mocząc w niej pieczywo. Posypujemy świerzo startym parmezanem. Smacznego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz