poniedziałek, 3 czerwca 2013

krewetki ! krewetki! krewetki!

Czas na coś świeżego , szybkiego i smacznego . Danie bardzo proste, nie potrzebujemy wielu składników. Krewetek próbowałam kilkakrotnie, zanim naprawdę mi zasmakowały. Od tamtej pory przyrządzam je na różne sposoby, z makaronem z ryżem, jako przystawki, gotowane i smażone.
Najlepiej byłoby mieć świeże krewetki, lecz u nas bywa z tym różnie, ja kupiłam mrożone.
Potrzebujemy:
-3 garści krewetek
-czosnek
-papryka
-feta
-rucola
-sól ,pieprz

Na patelni rozgrzewamy oliwę, podsmażamy  drobno skrojoną paprykę i czosnek , po chwili dodajemy krewetki, pieprz i sól. Krewetki podsmażamy kilka minut ,nie potrzebują one dużo czasu, tak więc danie jest już praktycznie gotowe. Do tego przygotowałam kanapki z fetą i rucolą.
Wyszło przepysznie , ale to  chyba widać na zdjęciach. :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz