piątek, 6 marca 2015

burgery z soczewicą!:)

Zazwyczaj przyrządzając burgery dla gości używam mięsa wołowego, jednak dla mnie robię osobno coś specjalnego. Czasem robię burgery ze smażonym serem, z ananasem zdarza się też że z rybką. Tym razem miałam ochotę na coś lżejszego i padło na czerwoną soczewice. Podgotowałam ja jakieś 10 minut dodałam bazylię, sól pieprz. Aby trochę przełamać smaki dodałam suszone pomidory, cebule dymkę i czosnek :) Wszystko razem z blendowałam , uformowała coś na kształt burgerów i gotowe.Tak naprawdę nie jest tutaj konieczne obróbka cieplna, ale aby nadać temu pewną chrupkość, gillowałam każdego po 4 minuty z każdej strony . Jak robić hamburgery? Ważne jest dobre pieczywo z sezamem , do środka warzywa i nasz specjał czyli w tym wypadku kotlety z soczewicy i pomidorów. Ważnym składnikiem sa też sosy, ketchup i sos majonezowy na bazie majonezu, cebulki, ogórka i musztardy. Jest to tradycyjny sos hamburgerowy. Hamburgery to raczej proste danie i zaliczane raczej szybkich. Zawsze składniki przygotowuję sobie jakiś czas wcześniej, cebulkę, ogórka szatkuję, sałatę dzielę na liście, mięso grilluje. Kiedy przychodzą goście pozostaje mi tylko złożenie tego w całość i przypieczenie bułek z serem. Smacznego!

p.s. na zdjęciach hamburgery z mięsem i z soczewicą :)











1 komentarz:

  1. Cześć, na Wasz blog wpadłem całkiem przypadkiem
    (Marchewka i groszek). Chciałem się z Wami
    skontaktować ponieważ chcę docenić Waszą pracę i wypromować Wasz blog także u
    nas. Prowadzę przeglądarkę blogów www.przeglądarkablogów.pl
    Proszę o kontakt e-mailowy blog@przegladarkablogow.pl jeżeli jesteście
    zainteresowane trafić do nas do blogu tygodnia - poinstruuje co dalej:).
    Pozdrawiam serdecznie
    Adrian Naumowicz

    OdpowiedzUsuń