poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kus Kus Kus!

Kaszka KUS KUS, sama szczerze nigdy nie robiłam , a to nic prostszego , często jemy kaszkę jaglaną, często jak często :P w każdym razie lubimy to chciałam napisać :)
Koleżanka wspomniała ,że można ją mieszać z czym tylko zapragnę tak też zrobiłam, moje ulubione składniki!

POTRZEBUJEMY:

-bulion  z kostki warzywnej
-kaszka Kus Kus
-suszone pomidory
-oliwa z oliwek
-bakłażan
-czerwone pesto
-chilli, pieprz i sól
-bazylia cytrynowa
-mozzarella




ZACZYNAMY !
Ah zapomniałam co to będzie, będzie to zapiekanka bez żadnych sosów i dipów, po prostu zapiekanka z kaszką Kus Kus.
Kaszkę zalewamy bulionem. Proporcjonalnie zazwyczaj dajemy o 1 cm więcej buliony niż mamy kaszki. czekamy aż wchłonie się woda i rozdrabniamy widelcem. do kaszki dodajemy suszone pomidory pokrojone w kosteczkę i  czerwonę pesto. Z mojego ogródka wzięłam bazylię, cytrynową ale spokojnie można dodać zwyczajną. Bakłażana podsmażamy na patelni grilowej. Do zapiekanki użyłam brytwanki do ciasta :D mojej koleżanki Aleks Mika :) mam nadzieje ,że nie będzie zła aaa :) Brytwankę wykładamy plastrami bakłażana, później wysypujemy naszą mieszankę Kus Kus, gdzieniegdzie dodajemy mozzarellę, i znowu przykrywamy plastrami bakłażana, trochę oliwy i do pieca na 20 minut na 180 stopni, można spokojnie jeść bez zapiekania. PYCHOTKA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz